Thursday, February 08, 2007

morning child

אז הבוקר הוא בוקר קצת מיוחד.זה שיר הבוקר האחרון שלי לשבוע זה ולשבוע הבא,כי אני נוסעת לקצרה לחו"ל,לעבוד (ואם ירצה הזמן-המתוכנן-בקפידה גם לקצת שופינג וצילומים..)
כל השבוע חשבתי לשים איזה שיר ספרדי שהולם את האירוע החגיגי (בכל זאת ברצלונה),ואז הגיע מייל אתמול בבוקר,שנייה אחרי ששמתי את שיר הבוקר של אתמול,ובו שחר ממונוקרייב,יקיר הבלוג,פתח לי את הבוקר עם כזה מצב רוח ושיר מוצלח(סומק..),שהחלטתי שזה יהיה שיר הבוקר של היום-גרובי,חם ובעיקר נשמע שיר של פעם,כשהיינו ילדים.
שחר טוען שהאלבום עצמו גם טוב,אבל עוד לא בדקתי.אם ירצה השם (והאייפוד שלי),אולי נצליח לצלוח את ברצלונה עם הרבה מהקצב הזה.

בינתיים,בשבוע הבא,תמלא את מקומי הסן פרנסיסקואית שלי.
יש לה טעם מעולה במוסיקה (היי,בשבילה פתחתי את הבלוג הרי...!!),אז שווה שתקפצו לבקר.
גם אני מחכה בציפייה דרוכה...

שיהיה בוקר טוב,שמשי,עליז
ושבוע נהדר

נשתמע בראשון הבא,
קנדי.

4 Hero & Carina Andersson – Morning child

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home