Wednesday, February 07, 2007

הכל כשורה

האמת?אתמול היה אחד הימים הקשים שלי,והחלטתי לפצות את עצמי בהופעה של הבנות נחמה במיני פסטיבלון לייבלה,בלבונטין 7.מה אומר ומה אגיד,לא לזה ציפיתי.
את הבנות נחמה אני אוהבת יחד וכל אחת לחוד.קרולינה,יעל דקלבאום ודנה עדיני,יודעות לעשות את זה טוב,אבל אתמול בהופעה,הן הצליחו לפספס אותי איכשהו.כנראה בגלל המקום,בגלל העובדה שלחכות חצי שעה בגשם בחוץ בגלל סידורי הכניסה והיציאה מהמקום, איך לומר-לא כוס התה שלי,או אולי בגלל שההופעה היתה בעמידה צפופה,חמה מלאת עשן,ולא הולמת את סוג המוסיקה שהן שרו.
אבל בכל זאת,אני שומרת להן אמונים ושמה את אחד השירים שלהן שאני אוהבת "הכל כשורה".

זה אמנם בוטלג,והאיכות לא משהו,אבל אחלה שיר...

בתקווה לבוקר טוב יותר ואופטימי
הבנות נחמה-הכל כשורה

2 Comments:

At 12:15 AM , Anonymous Anonymous said...

נראה לי שהלבונטין, עם סידורי התור שלו וחוסר האוויר שבפנים, יכול לבאס כל הופעה.
אבל הבנות שולתות!!!1אחד

 
At 12:58 AM , Anonymous Anonymous said...

כן גם אני הייתי בהופעה..
בהחלט היה מבאס הקטע של העמידה..אבל חוץ מזה היה משהו משהו...
אם יש לך הקלטה של השירים אני אשמח...
יש בקישור קטע מההופעה...

http://www.youtube.com/results?search_query=%D7%94%D7%91%D7%A0%D7%95%D7%AA+%D7%A0%D7%97%D7%9E%D7%94

romehol@walla.co.il

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home