Tuesday, January 30, 2007

Come rain or come shine





אתמול נאלצתי להפרד לשלום מ20 ג'יגה של מוסיקה,מאוכסנת,מסודרת,מקוטלגת,לפי פלייליסטים מסודרים,אחד לכל מצב ואירוע.

כן-אסור לסמוך על אפל,ועוד פחות מזה על האייפוד,שיחזיק מידע בצורה אמינה.
אחרי שנאלצתי לפרמט אותו (בלי היכולת לגבות לצערי),מצאתי את עצמי יושבת מול מסך ריק באייטונז,תוהה מה אני עושה עכשיו.יש לי 20 גי'גה למלא,ואני לא יודעת איפה להתחיל.מסוג התחושות שנשים מרגישות גם אחרי נקיון פסח,הריק הזה,שפתאום עושה אוויר בנשמה.
אז התחלתי לפשפש,לבחור את המוסיקה האהובה עלי,מההתחלה,מתוך מאגר (באמת עצום) של מוסיקה.
ככה ששיר בוקר מכוון לא הכנתי,אבל אז שמתי לב שיש לי משיכה לא מוסברת לתקליט של בילי הולידי,במיוחד במזג האוויר הזה,יושבת כאן אל מול המחשב,ובצד מבטי קולטת את הגשם שיורד ומלכלך (או מנקה,תלוי איך מסתכלים על זה) את כל החלונות שלי.

אז הנה היא,במצב רוח ג'אזי הבוקר,
מומלץ להגיש עם שוקו חם!
בוקר טוב..

Labels:

1 Comments:

At 6:59 PM , Anonymous Anonymous said...

eech! well, in my case it's 30G and the ipod has stopped working completly. I now use - are you ready for this? - ipod shuffle!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home