בעיני,אחד הדברים החשובים בפרסומת,הוא הפסקול שלה.פשוט מהסיבה שזה מה שתופס אותך,גם אם אתה לא מסתכל באותה השניה על המסך,ועושה את זה זכיר.כך למשל,יהיה קל מאוד לכל מי שחי בארץ ורואה קצת טלווזיה (או הרבה פרסומות,תלוי איך מסתכלים על זה),לזהות את הפרסומות של פלאפון-רק על ידי שיר האייטיז שסביר שמתנגן ברקע שלהם.
היום,יותר מבעבר,אני חושבת שהתקדמנו בנושא הזה.יש הרבה מאוד פרסמות שלא רק שמזכירות שירים שהתיישנו,אלא גם גורמות לשירים להפוך ללהיט ברדיו,להיט בהורדות רינגטונים,וכדומה.עובדה.
השבוע נדבקתי קשות לשיר מהסיקטיז,שהופיע בפרסומת של orange.גם את הפרסומת אהבתי באופן מפתיע,אבל זה נושא לפוסט אחר.
אני זוכרת את השיר הזה,מושמע אצלינו בבית,מהתקליטיה של אבא שלי,ואותי מפזזת על הרצפה,רוקדת ריקודי תינוקות.
כנראה לא סתם הכתום הגדול בחרו (או יותר נכון משרד הפרסום שלהם) את השיר הזה,שהוא שיר עם מיילג' מכובד,שכנראה מזכיר גם לגדולים וגם לקטנים שבינינו נשכחות.מי אמר שהפרסום לא עובד?
בכל מקרה- אני מזמזמת את השיר הזה מהרגע ששמעתי אותו בפעם הראשונה ועכשיו גם אתם יכולים
בוקר טוב!!!
0 Comments:
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home