Thursday, January 11, 2007

sunshine


חשבתי לכתוב כאן פוסט שלם על רדיו ולמה אני חושבת שזה עבר מן העולם ושזו מדיה מתכלה.אבל- החלטתי רק לציין את העובדה שבעיני יש פחות או יותר שני סוגים של אנשים- אלה שמתים על רדיו -כולל כל תוכניות הדיבורים,ואלה שרק רוצים מוסיקה טובה באוזן,דבר שקשה בעיני למצוא היום,לפחות ברדיו הישראלי.בואו נגיד שאם הייתה פנדורה ברכב,אני מאמינה שגם החלק הראשון היה מוותר על הרדיו שלו.


תחנה אחת ברדיו הישראלי שאפשר להגיד עליה שיש בה באמת מוסיקה טובה,היא 106fm. אני אמנם קצת פחות אוביקטיבית -גם אני עברתי שם,בלימודים,אבל אז הרדיו היה הרבה פחות מפותח,ואני יכולה לציין בגאווה שהיום גם אתר האינטרנט שלהם וגם התוכן שהם מביאים איתם לרדיו הוא הרבה יותר איכותי,ובוא נאמר שבעיני הם זן נדיר מבין תחנות הרדיו.

למה כל ההקדמה הארוכה?

כי עכשיו התחנה החליטה להוציא אוסף אלטרנטיבי בחינם,לכל מאזיניה (ולכל אלה שלא- תתחילו!!)

האוסף מורכב מהרבה מאוד הרכבים ישראליים משובחים,חלקם הגדול שר באנגלית,העטיפה עוצבה על ידי שני קידר (אני מאמינה שעליה אין צורך להרחיב),וכל הדיסק הזה הוא בעיני אחד הפרויקטים היותר שווים שתחנת רדיו יכולה ליזום.


אז שיר הבוקר של היום הוא sunshine של old man river (רק תשימו לב כמה הם מזכירים את בק)

ולמי שנפתח התיאבון- הנה כל האוסף להורדה



בוקר טוב!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home