Wednesday, February 28, 2007

hotel song


קצת אחרי שהודיעו שרג'ינה באה לארץ,הורדתי את הדיסק שלה לאוטו.שמתי לב,שהשיר שאני חוזרת אליו כמעט בכל נסיעה הוא השיר הבא.יש בו משהו קופצני לא פחות מ fidelity הנטחן ואני יכולה להגיד שהוא אחד השירים שגורמים לי לשכוח את הפקקים שאני נוסעת בהם (שזה כבר הישג מעולה לשיר).להופעה של רג'ינה עוד לא ברור אם אני אלך,לצערי (היא נופלת לי בין דברים:( ) ,אבל אני בהחלט במסע שכנוע של אחרים ללכת.וזה גם למה אני שוב מוצאת את עצמי שמה שיר שלה כשיר בוקר.

,השיר הבא מוקדש למיקי,שלא הבינה על מה המהומה

הנה המילים

והנה הבית שאני הכי אוהבת אישית בכל השיר


"A little bag of cocaine

A little bag of cocaine

So who's the girl wearing my dress

I figured out her number

Inside a paper napkin

But I don't know her address... "


בוקר טוב!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home