Wednesday, February 21, 2007

pretty voice


טוב,אני ממש לא יכולה להתאפק יותר עם שיר הבוקר של היום.

אני חושבת עליו כבר משבוע שעבר בברצלונה,שם הוא תפקד כשיר הבוקר החוזר שלי,כל בוקר.יותר נכון,כל האלבום הזה היה האלבום היחידי ששמעתי שם בין מטרו אחד לשני.ואגב- למי שקורא אותי מחו"ל זה אחלה דיסק מטרו (או רכבת,או כל נסיעה ציבורית של יותר מ 20 דקות),או הליכה.העיקר להקשיב להם.קוראים להם cloud cult,וממש מזמן,באלבום הקודם שלהם,שמתי שיר אחר שלהם,שגם אהוב עלי מאוד.

אז הם הוציאו חדש,שאפשר לקנות כאן,ויצא לחנויות באפריל (אבל בדיגיטלי זמין כבר עכשיו),אלבום מצוין,באמת.

היה לי קשה מאוד לבחור שיר אחד מתוכו,כי האמת שאני שרופה על שיר אחר,אבל גם זה שיר שמכניס אנרגיות.ואם תקשיבו למילים,הרי שזה עוד יותר משובח.השיר הזה הוא ממש סוג של הצגה.
שיהיה בוקר טוב ומלא שמש!!

Labels:

2 Comments:

At 7:18 PM , Blogger Shachar said...

hell yeah!!! another great album of theirs.
so, how was barca?

 
At 9:11 AM , Blogger candy said...

היתה מהממת,עמוסה,ולצערי חסרת פסקול הולם...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home