Tuesday, February 20, 2007

how to save a life




















מגיע בוקר שבו מותר לשים שיר שנחשב מיינסטרים.האמת שהניתוק המוחלט שלי מתחנות הרדיו הישראליות לא אפשר לי לדעת את זה,עד שלשום.שאלו אותי מי שר,ולא ממש ידעתי לענות,כי לא ממש זיהיתי את השיר,רק ידעתי שהוא מאוד מוכר לי.

בהתחלה הם היו נשמעים לי כמו keane בסגנון,או coldplay,אבל אחרי חקירה מעמיקה -קוראים להם the fray ומסתבר שהשיר הזה שבר שיאים במכירה דיגיטלית (יעני דרך האינטרנט) וגם הצליח להכנס למצעד 100 הלהיטים של בילבורד,ולעוד כמה מקומות מכובדים בתחנות רדיו אמריקאיות.

ואז נפל לי האסימון.אני מכירה את השיר הזה מהפסקול של האנטומיה של גריי,ובירור קצר העלה שהוא הושמע גם בסקראבס.

כנראה זה שיר של בתי חולים.נו מילא.

הוא יפה,תהנו.

Labels:

2 Comments:

At 5:50 AM , Anonymous Anonymous said...

It's played on the radio here every 30 minutes :)

 
At 10:32 AM , Blogger Unknown said...

You are so lucky you know some "mainstream" people... else how would you be familiar with this amazing song?! ;)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home