Monday, February 26, 2007

ספיישל,או 5 דברים ש(אולי) לא ידעתם עליי

טוב,אז השרשרת הגיעה גם אליי,ישר מרנן מ citymule,
ולמרות שאני לא נוהגת להשתתף בשרשראות (מכל סוג שהוא),החלטתי שזה יגוון קצת את האופי פה,אז יאללה לעבודה
הנה 5 דברים שאולי לא ידעתם עלי:

1.האהבה השניה שלי חוץ מהמוסיקה היא צילום.אני מצלמת בדרך כלל כל מה שצבעוני,עם נטייה לאי סמטריה.כבר קרה לי שהתכופפתי לצלם פח זבל ירוק שנשען על רקע כתום ואנשי שעברו מאחורי ומצדדי העיפו בי מבטים של אי שפיות.קורה כל הזמן אגב,אבל מתרגלים.אני פשוט הולכת ברחוב ורואה פריימים בראש,מה לעשות.אפשר להציץ כאן

2.וחזרה לאהבה הראשונה-הדבר הראשון שאבא שלי מספר שידעתי לעשות כבר בגיל שנתיים הוא לשים תקליט.זכרונות מאוחרים יותר שלי הם התבוננות במשך שעות במחט על גבי התקליט המסתובב,מנסה להבין איך זה עובד לעזאזל.פלא שאני לא דיג'י היום.

3.לפני שאני שמה שיר בוקר אני פותחת את דלת חדר העבודה,שמשקיפה לגג,ומסתכלת על השמיים בחוץ,זה נותן השראה,בדרך כלל.

4.אחד הדברים האהובים עלי הוא לבשל.אפשר אפילו להגיד שאני אוהבת לפטם אנשים (כנראה קטע שואתי שעבר בירושה:).מבחינתי בישול זה אחד הדברים היותר מספקים שיש.האתגר הוא בדרך כלל לבשל לסן פרנסיסקואית,שהיא צמחונית,זה עושה את זה הרבה יותר יצירתי..

5.ולדבר המביך ביותר- בצבא הצלחתי להוביל 10 בנות בניווט שטח במעגלים,מבלי לשים לב, בחום של ארבעים מעלות.פנייה אחת לא נכונה וירדנו מהתוואי,ומשם הסיפור רק הסתבך.זה נגמר בי מעולפת,עם 5קילו על הגב ופינוי לבית חולים.המפקדת שלי אז קראה לזה פרפקיוניזם,לי היום זו נראית פשוט טיפשות...

אז הנה,עכשיו אתם מכירים אותי קצת יותר..ואני (כמו רנן) מניחה שהבלוגרים הבאים השתתפו כבר (או סירבו כבר) לשרשרת הזו (אבל מי שובר שרשרת??)- אז אני מזמינה אותם להמשיך
קדימה-
פופטארט
זה מסתובב
פולקעס
אפונים בחלל

2 Comments:

At 11:34 AM , Anonymous Anonymous said...

תודה על ההזמנה, אבל זה לא כ"כ קשור לתחומי העניין של הבלוג.
מצד שני, אולי הפנית את ההזמנה למישהו אחר מהבלוג?

 
At 11:36 AM , Blogger candy said...

גם אצלי זה פחות קשור- אבל זה עדיין מרענן....:)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home