Wednesday, November 29, 2006

livin' thing


(עידכון צהריים והתנצלות- ככה זה כשאת סומכת על טכנולוגיה שתעבוד דקה לפני שאת יוצאת לעבודה)

מאז שאני זוכרת את עצמי הקשבתי למוסיקה.אחד הזכרונות העצמאיים הראשונים שלי היה בגיל 3,מושכת תקליט צבעוני במיוחד מערימת התקליטים של אבי,מנסה לפתוח את העטיפה לבד,ואז להבין איך פטיפון עובד.
לקח זמן אבל הבנתי...
את העטיפה ההיא אהבתי במיוחד.אני זוכרת שהיא היתה צבעונית מאוד,וכפולה,עם הרבה תמונות.
לימים למדתי לקרוא את מה שהיה כתוב עליה,ומאוחר יותר גם לזהות את המוסיקה בלי לראות את התקליט.

קראו להם elo ,קיצור של Electric Light Orchestra,וזו היתה חלק מהמוסיקה שגדלתי עליה בבית (יחד עם עוד כמה שמות יותר גדולים שכולם בטח מכירים).

הם עשו מוסיקה כיפית,ומגיע להם קרדיט על עטיפת האלבום שאני זוכרת כבר למעלה מ 20 שנה בראש,
ואני עדיין,באמת אוהבת את המוסיקה הזאת.


שיהיה כיף.

elo-livin' thing

1 Comments:

At 5:15 PM , Blogger Postraumatic said...

Keff Keff! Thank u candy girl

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home