Sunday, November 26, 2006

Fake plastic tree

בעיר שלי כבר יומיים מסתובבים שוטרים.נהיה מפחיד רק לחשוב על להסתובב בלילה לבד,אפילו לא לרדת לפיצוציה.
בגלל מחדל משטרתי מביך,העיר הפכה להיות פרק בסדרת "נמלטים" ומה אני אגיד לכם,זה לא כיף,אפילו לא קצת.
השוטרים נראים משועממים ואובדי עצות,ולי נראה שהאנס הגדול בכלל יצא את העיר.
יש פה תחושה לא נעימה באוויר,אתמול אפילו היה נדמה שהעיר טיפה שקטה,אפילו חניה היה אפשר למצוא די בקלות..

בואו נקווה שזה יגמר מהר,ובשקט יחסי,אחרת זה פשוט מאוד ירגיז,המחדל הזה.

שיר הבוקר של היום הוא אחד מהקלסיקות של שנות ה 90 והוא נשמע לי די מתאים הבוקר.
מילים כאן

2 Comments:

At 7:09 PM , Blogger Shachar said...

מתנצל על הציניות המרושעת אבל הייתי בטוח שאת הולכת לשים את זה:
http://www.youtube.com/watch?v=rQtn4vANGl0

 
At 8:13 AM , Blogger candy said...

:) עו לא הגעתי למחוזות נירוונה על הבוקר..נראה לי שזה יהיה קשה מדי...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home