Thursday, September 20, 2007

Private Universe


שיר הבוקר היום מגיע מרותם,שכתב לי מייל יפייפה (ואפילו גרם לי להאמין לרגע שהשם רותם מתייחס לבת..:) ,על השיר שלו,שזה השיר שאתם עומדים לשמוע ממש עוד כמה שניות.

זה שיר ישן,בערך מהניינטיז,שככשמעתי אותו בפעם הראשונה,אחרי כל כך הרבה שנים,הוא פשוט זרק והעיף אותי למערבולת רגשות שלמה שכבר הספקתי לשכוח.
זה שיר שיקח כל אחד מכם למקום שלו,וזה בדיוק בדיוק השיר לשמוע לפני יום כיפור בעיני.

רותם כותב-
שיר הבוקר שלי הוא אמנם במן תחושה אפוקליפטית משהו ובאווירת סוף העולם זה אין נחמה מיקום פרטי משלך עם האהבה שלך ורק כשאין לך את זה יותר אתה מבין שאיבדת עולם.

שתהיה לכולנו גמר חתימה טובה.
ובוקר טוב




Labels:

3 Comments:

At 5:25 PM , Blogger פרנק זעתר said...

הי! גנבתם לי את השיר מהבלוג!
http://infectzia.net/frank/?p=469
:)
בכל מקרה, עבורי הוא הרבה יותר שיר לילה מאשר בוקר, אבל הכל עניין של השקפה...

 
At 7:09 PM , Blogger candy said...

איזה טיימינג !!
(מזל שאת האימג שמנו שונה-כי חשבתי עליו גם..)
וכן,הוא מתפקד מעולה גם כשיר לילה

 
At 9:49 AM , Anonymous Anonymous said...

אח, למה רק עכשיו גיליתי את הבלוג הזה?

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home