Tuesday, September 18, 2007

Hey There Delilah


אחרי יומיים של ניתוק מהעולם וחום גבוה מלווה בהזיות,הצלחתי לראות שהסן פרנסיסקואית שלחה לי שיר.
זה שיר על מרחק,על געגוע,על אהבה.
זה שיר מהמם,שהגיע אלי בדיוק בימים בהם אני מנסה נואשות למצוא טיסה לסן פרנסיסקו בימים הקרובים (אגב-אם מישהו מכיר סוכן נסיעות שמוכן להתאבד על השגת טיסה ללקוח- זה הזמן לשלוח אלי את המספר..)

השיר שייך ללהקת Plain White T's
מאילינוי שיקגו,יצא ב 2006 ושוחרר שוב ב 2007- מה שגרם לו להגיע למקום הראשון ברשימת הבילבורד ביולי האחרון.
הוא השיר שלי ושל הסן פרנסיסקואית הבוקר.
בוקר טוב.

Hey there Delilah
Don't you worry about the distance
I'm right there
if you get lonely
Give this song another listen
Close your eyes
Listen to my voice
it's my disguise
I'm by your side



Labels:

2 Comments:

At 6:42 PM , Anonymous Anonymous said...

:(
I have 6 concert tickets on my fridge. Come!!!!!!

 
At 11:36 AM , Blogger פרנק זעתר said...

הדר מרקס, סינגלס, גלגלצ, לפני כך וכך זמן:
עוד שני שירים אני הולכת להשמיע לכם את שיר השנה, תתכוננו!
מאוחר יותר...
את השיר שאחרי השיר הזה אתם חייבים לשמוע, אל תעבירו תחנה!
ואח"כ...
עכשיו אתם צריכים להגביר את הווליום עד למקסימום. אני בטוחה שהשיר הזה יגיע למקום הראשון במצעד השנתי.

ואז השיר התחיל לנגן ואני נוסע לי באוטו, מאזין ולחלוטין לא מבין מה בדיוק בשיר הזה הופך אותו לשיר השנה. אבל כנראה שאני כבר שנים לא מבין למה דברים מסויימים מצליחים במיינסטרים.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home