Tuesday, September 04, 2007

Consequence

הנה שיר שאני לא מבינה איך לא הכנסתי למיקסטייפ האחרון שלי.הוא כל כך יפה,וכל כך מתאים לבוקר הזה,שבו השמש עוד לא הספיקה לצאת לשרוף כל מה שעומד בדרכה,שבאמת חבל שעוד לא סתיו.
אז לא יכולתי להתאפק איתו,והיום זה היום שלו.
הוא שייך ללהקת the notwist -להקת אינדי גרמנית,שכנראה לא הרבה מדי אנשים שמעו עליה.הם התחילו מפאנק והגיעו לאמביינט,והשיר הזה הוא באמצע הדרך של הטרנספורמציה הזו,והיא כנראה,מאוד מוצלחת עבורם.
אני הלכתי לחצי יום השתלמות,
וזה הדבר הראשון שהולך להכנס לי לאייפוד בדרך.
בוקר טוב!

Consequence-the notwist להורדה

Labels:

2 Comments:

At 9:35 AM , Blogger עמרי לוי said...

אחד השירים הכי מקסימים
ever.

תמיד הוא התחבר לי עם סוף של סרט
לא יודע למה

אבל גם בתור שיר בוקר זה אחלה.

F1ReMaN

 
At 12:16 PM , Blogger candy said...

הוא באמת מתאים להיות סוף של סרט!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home