Thursday, August 23, 2007

As We Grow


292 שירי בוקר שמתי פה עד היום.עברה שנה.למי שהצטרף באמצע הנה בריף קצר- זה התחיל כמחווה לסן פרנסיסקואית,שעזבה לשם ככה סתם באמצע החיים וקטעה את החברות המוסיקלית שלנו,זה המשיך באתגרים שמצאתי לעצמי מדי בוקר ואז בתגובות נלהבות ומיילים עם שירי בוקר מצידכם.
הרעיון הוא באמת לקום עם שיר בבוקר.לא משנה איזה- העיקר שתהיה מוסיקה,טובה כמובן.אני חושבת שהצלחתי לגוון כאן -למרות שאני מאמינה שהטעם המוסיקלי האמיתי שלי יוצא בין השורות-כך או כך.
אז ישבתי וחשבתי איך חוגגים שנה לשירי בוקר-איך בוחרים את השירים הכי אהובים מתוך 292 פוסטים?אי אפשר.פשוט שכבתי על הרצפה מול הטלוויזיה,הדלקתי את המחשב,והתחלתי לעשות תהליך סיעור מוחות אינטואיטיבי עם עצמי.השעה היתה מאוחרת-וכבר בתור קונספט זו בעיה לעשות מיקסטייפ שירי בוקר בלילה...אבל יצא משהו שלמדתי לאהוב.
חלק מהשירים היו שירי בוקר,חלק לא אבל הגיעו לכאן.בגדול- אין חוקיות מבחינת הבחירה,לא היו נכשלים או מצטיינים.פשוט מה שאהבתי באותו לילה.

אני קוראת לו מיקסטייפ לשעות הקטנות של הלילה- לאלה מבינכם שלא מצליחים להרדם לפעמים,קצת לפני שהאור מגיח.הוא שקט,אבל נעים ואני מקווה שהוא יזחול לכם מתחת לעור,בדיוק למקומות שצריך.
על השם אחראי ס' (השם שמור במערכת) שמבלה איתי הרבה זמן לאחרונה,והוא זה שגם החליט מה תהיה עטיפת הדיסק-אני מקווה שתאהבו.

אז תודה שאתם באים כל בוקר לשתות איתי את הקפה,או כל צהריים להתרענן עם כמה צלילים,
אין יותר כיף מזה...
תהנו!!
להורדה
אה,ויש לכם בפנים קובץ m3u ללחוץ עליו יביא לכם ישר את הדיסק מסודר בנגן.

6 Comments:

At 11:49 AM , Blogger Unknown said...

MaMi mAmI, mazal tov!

 
At 12:08 PM , Blogger Shachar said...

Kudos, dear. Keep up the good stuff rolling.

 
At 8:37 AM , Anonymous Anonymous said...

Mazal Tov and thank you for an amazing year!!!

 
At 5:29 AM , Anonymous Anonymous said...

your best one yet

 
At 3:05 PM , Blogger candy said...

כשזה בא ממך זו המחמאה הכי טובה שיכולה להיות ...

 
At 3:37 PM , Anonymous Anonymous said...

הי הקישור לא עובד והאוזניים שלי יוצאות כבר לשמוע את המיקס שהכנת

תוכלי להעלות זאת מחדש לרפיד או משהו?
אלפי תודות

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home