Thursday, September 06, 2007

Let's stay together





האמת?לא תכננתי על השיר הזה לבוקרו של יום חמישי.אני אוהבת לשים בימי חמישי דברים קצת יותר קצביים,אבל מסתבר שהשיר הזה זחל לי לראש כבר אתמול,אחרי שתי כוסות יין ובר שחור יפה יפה,שידע איזה מוסיקה לשים מתי.

הפלייליסט שם היה כל כך טוב,כל כך בסגנון שאני אוהבת,שהשיר האחרון שהשתרבב לו בפלייליסט לפני שיצאתי מסוחררת הלך איתי לישון בלילה וקם איתי בבוקר.


תודו שהפתעתי.מתי בפעם האחרונה שמעתם את אל גרין?
אז הנה קצת סול לנשמה ,ככה ,רק בשביל לפתוח את הסופש בקצב הנכון.
בוקר טוב!


ועוד משהו קטן-השירות שאני משתמשת בו לצורך העלאת הקבצים לשמיעה מת.לכן אתם גם רואים יותר קליפים.מי שמכיר שירות חלופי טוב יותר שבו אפשר להעלות שיר ולקבל לינק לסטרימינג ממנו,יותר ממוזמן לפנות אלי בתגובות או במייל,תודה

להורדה

2 Comments:

At 6:34 PM , Blogger פרנק זעתר said...

את מתכוונת ל
DIVSHARE?
כי ממה שאני רואה הם עדיין עומדים.
בכל מקרה, נסי את\
www.gigasize.com

 
At 1:08 PM , Blogger candy said...

thanks- will do

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home