Thursday, September 27, 2007

ניצוצות


מערכת הבלוגים של בלוגר מתחילה להרגיז אותי ובגללה שיר הבוקר עולה רק עכשיו,עימכם הסליחה.***
בקרוב מקווה לקחת את המוסיקה שלי ולעבור דירה.שלא תגידו שלא אמרתי:) ***


אז מה יש לנו היום?
שיר ילדות.

שלשום,בערב נעים, צפיתי בשני בחורים מהגג ממול,שהורידו חולצה והתחילו לבנות במרץ לצלילי "ניצוצות" של ברי ופורטיס.החבר'ה לא התקמצנו ונתנו בווליום,והצלילים פשוט נשפכו אל הרחוב,עד שעמדה סוכה לתפארת על הגג שלהם.

זה הזכיר לי כמה אני אוהבת את השיר הזה,כמה המילים שלו נכונות,כמה הוא שיר כוח ושיר ילדות (או התבגרות) ביחד.
היום בבוקר,בית הקפה מתחת לבית (זוכרים?),פתח איתו גם הוא את הבוקר.פעמיים ביומיים זה כבר יותר מצירוף מקרים ומה שטוב בבית הקפה למטה,
טוב בהחלט גם לנו.
אחרי הכל-מדובר בקלאסיקה ישראלית.

בוקר טוב!



2 Comments:

At 12:28 PM , Anonymous Anonymous said...

אני מאד אוהב את הבלוג שלך, נעים לפתוח את היום עם שיר חדש ונעים לאוזן כל יום. תודה לך. ושיהיה לך חג שמח!

 
At 9:55 AM , Blogger candy said...

תודה רבה:)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home