Monday, May 07, 2007

so:lo


השיר של היום נפל עלי אתמול בערב והדהים אותי ביופיו.רק משהו לא הסתדר לי,הקול היה מוכר מדי.היא הזכירה לי את imogen heap מאוד,אז הלכתי ורחרחתי קצת.
קוראים לה Kate Havnevik,היא נורווגית ומסתבר שאחד המפיקים שלה הוא Guy Sigsworth,אותו המפיק של frou frou- מה שמחזיר אותנו חזרה לאימג'ן היפ,ל jem וחוזר חלילה.
מסתבר שהשיר גם הופיע בעונה השלישית של הסדרה "האנטומיה של גריי",וגם שם פספסתי אותו באופן מוזר.
אבל עכשיו אני מאוהבת בה,בקייט
כל מה שנשאר הוא לאתר את האלבום ,שיצא ממש לא מזמן.
תהנו,
בוקר טוב!

Labels:

3 Comments:

At 10:40 AM , Anonymous Anonymous said...

boker tov! of course u know her... I'll remind u...

 
At 3:04 PM , Anonymous Anonymous said...

עכשיו הזכרת לי את ניו יורק, לפני ארבע שנים וחצי. הסתובבתי ברחובות, עצובה, מתוחה, הבטן ידעה דברים שעוד לא הבנתי. משהו רע קורה. נכנסתי לחנות דיסקים כדי להירגע. זה היה קניון של דיסקים, בלב מנהטן. ואז היתה הופעה, זמרת רזה, מיפוי עצמות בלי הזרקה, נשמעים קצת כמו אחרים וקצת לא. קראו להם
frou frou
ומאז לא שמעתי עליהם כלום. אבל תמיד אפשר לסמוך עלייך שאם ילד סומלי בנמיביה הרים גיטרה, חיבר לתקע והליט בטייפ של שני ערוצים, יהיה לך את זה.
(:
נשיקות

 
At 5:58 PM , Blogger candy said...

:) !

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home