Thursday, May 03, 2007

"אין נפגעים ולא נגרם נזק"


לפעמים הוא נשמע לי כמו ברי סחרוף הצעיר,לפעמים כמו ערן צור,לפעמים אפילו מזכיר לי את גלעד כהנא,אבל לפעמים הוא גם אסף ארליך.והוא מעולה.

התקליט השני שלו "חדשות מהמגירה" יצא בשקט בשקט וראוי שיכבוש את ליבו של כל אוהב מוסיקה ישראלית איכותית.

אמנם משיר אחד מנותק קשה להתרשם באותו האופן שמתרשמים אחרי האזנה לאלבום כולו,אבל זה מקום טוב להתחיל בו.


ארליך הוא מאלה שיודעים לחפור בנשמה ולהגיד בדיוק את המילים הפוצעות שכולם חושבים עליהם.
עידו אגמון (הגן האנוכי) אחראי על ההפקה המוסיקלית,ומרגישים את זה טוב טוב בהגשת השירים (נסו לשמוע את גרסת "נשבר" שבאלבום לעומת זו שבהופעה ותבינו).
אני יכולה להגיד שמאז שקניתי אותו ,הדיסק לא מצליח לצאת מהאוטו,ואני שומעת אותו בלופ אינסופי,דבר שלא קורה בדרך כלל כל כך בקלות.
הוא באמת מביא משהו מרענן ,ארליך.
קצת רעש וגיטרות,מתובלות עם מילים שלא תוכלו להתעלם מהם.

מומלץ בחום.

ואם אהבתם- תעשו טובה תקנו,המחיר הוא ממש בדיחה.


שיהיה בוקר טוב וסופש נעים !


Labels:

2 Comments:

At 10:54 PM , Anonymous Anonymous said...

הייתי שלשום בהופעה.

הוא מדהים :)

 
At 1:58 PM , Anonymous Anonymous said...

האלבום שאני הכי חורש עליו לאחרונה.
באמת אלבום טוב.
בחירה טובה לשיר מייצג,
למרות שהפייבוריט שלי הוא "ומתרסק" כרגע.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home