Thursday, May 17, 2007

message in a bottle


בדרך כלל,קשה לי להתייחס להודעות שאני מקבלת לסלולרי לפני 9 בבוקר.

אבל היום,במקרה,הייתי ערה עוד הרבה לפני,כך כשראיתי את הסימן "הודעת מולטימדיה" על המכשיר,התפלאתי (מי שולח הודעת מולטימדיה בשמונה וחצי בבוקר???),אבל פתחתי אותה מייד.

,זו היתה הודעת בוקר טוב מבעלה של הסן פרנסיסקואית שלי,חשוכה,מצולמת באיזה בר או מסעדה שם,אבל היא עשתה לי את היום ומילאה אותי בגעגועים קשים לקראת הביקור הבא וממשמש שלהם בארץ.
כל כך כיף שיש סלולאריים ,לפעמים אני חושבת שפעם עוד ילמדו על זה כמהפכת המדיה השלישית- אחרי הטלוויזיה והרדיו.

אז הנה שיר בוקר שמתאים לאיך שאני מרגישה עכשיו,כולל קצב הדאב המשגע שעשה מתיסיהו לשיר הזה של פוליס,

יאללה תהנו!!!


Labels:

3 Comments:

At 7:45 PM , Blogger Milly said...

Less than 3 weeks!!!
MISS YOU

 
At 1:12 PM , Blogger Shachar said...

ok, now is the time to say that I was sure that you girls were a couple that was forced to live apart...
I guess, in a way, you are :-)

 
At 10:43 AM , Blogger candy said...

:)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home