Thursday, December 07, 2006

a long december


לפעמים,כשאני מחפשת שיר לבוקר,אני נזכרת בשירים ישנים,כמו השיר של היום,ואני לא מצליחה לקלוט שזה שיר שאני מכירה כבר כמעט 10 שנים.מפחיד.
מוסיקה היתה חלק מחיי מאז שאני זוכרת את עצמי (כלומר בערך מגיל שנתיים).לכל אחד יש קונוטציות שונות לאותו שיר,ובמימד הזמן ,גם משמעות השיר משתנה עבורו ומזכירה דברים אחרים.את השיר הזה התחלתי לאהוב הרבה לפני שהסן פרנסיסקואית נכנסה לחיי והתיישבה איתי במשרד.
אחרי שגילינו אהבה משותפת גם ל counting crows ,אני זוכרת את החורף במשרד,עם השיר הזה,מתגלגל לו ב repeat אצלה על המחשב,ושתינו מזמזמות את המילים ועובדות.מאז הוא שייך לה,השיר,בזכרונותי.
אני מקווה שאולי השבוע היא תתחיל להפניק אתכם בשיר בוקר לשבת,הסן פרנסיסקואית שלי.שווה לחכות.
בכל מקרה,השיר הזה מוקדש לה כמובן,בהמון אהבה וגעגוע.
בוקר טוב!

Labels:

2 Comments:

At 12:14 PM , Anonymous Anonymous said...

אח, איזה שיר!

 
At 5:07 PM , Anonymous Anonymous said...

שיר מושלם.

יש לי סיפור ארוך ונפלא שקשור לשיר הזה, אבל קצרה היריעה מלספר כאן.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home