Wednesday, December 05, 2007

Train-meet virginia


הם מגיעים מסן פרנסיסקו ומחזיקים בכמה תארים לא מבוטלים בעולם המוסיקה.מכרו מליונים ועדיין אחד הביצועים היפים שיותר שלהם הוא הביצוע האקוסטי הזה,שמתאים בדיוק למכונית פתוחה במרחבי אמריקה עם ווליום גבוה.
הוא ישן,אבל משובח ואני מחפשת עוד כאלה.

וזה הזמן להגיד:
יש לי עוד שבועיים ואני מגיעה לסן פרנסיסקואית.הבטחתי לכם מיקסטייפ בוקר נוסף,לכבוד 20 השעות שלי על המטוס.אבל הזמן קצר מדי,ולכן חשבתי להציע לכם להרכיב את המיקסטייפ הזה בעצמכם.
אז מי שמרגיש שבא לו,תרגישו חופשי לשלוח אלי שיר,עם טקסט קצר אם בא לכם- השירים יעלו בעוד שבועיים כשירי בוקר,כמיקסטיפ נחמד,שלכם.
יאללה לעבודה!
בוקר טוב!


Labels:

3 Comments:

At 9:31 AM , Anonymous Anonymous said...

אם תחפשי טוב תמצאי את זה בתיקיה הישנה שלי :)

 
At 8:23 AM , Blogger candy said...

את תעשי לי דיסק משל עצמך גיברת!

 
At 7:16 AM , Anonymous Anonymous said...

שיר יפה. ואני אומר איך זה שצרכן מוזיקה כבד כמוני לא מכיר את הלהקה הזאת בכלל. את מפתיעה אותי כל פעם מחדש.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home