Thursday, November 22, 2007

Winter Candies

בוקר טוב.
אם שמתם לב ואם לא,מגיעה תודה לסן פרנסיסקואית שהחליפה אותי כאן בשבוע וחצי האחרונים.זה נתן לי זמן להתעסק בדברים אחרים שקרו אצלי,ואצל אנשים שאני אוהבת.זה גם השאיר לי מקום לעבוד על האוסף הבא,בשבילכם.
אני חושבת שהשם אומר הכל,ומפה מה שנשאר הוא רק לשמוע.

יש שם שירי בוקר שכבר הכרתם וכאלה שעוד תכירו,אבל יש הרבה ממתקים בפנים.
הוראות הפעלה פשוטות למדי- פתיחת קובץ RAR (כמו זיפ),ואז לחיצה על הקובץ עם שם האוסף PLAY.יש לכם גם עטיפה,אם תרצו לשטוף את העיניים ולא את האוזניים בלבד.

וכן,למי שתהה- אני נוסעת אליה,לסן פרנסיסקואית,עוד חודש ימים.מה שאומר שכנראה יהיה גם אוסף שירי בוקר לנסיעה,ויש למה לחכות.
תהנו
!
**ועדכון קטן באדיבות גיאחה- למי שאין תוכנת winrar-תוכנה חינמית שתפתח לכם כל זיפ שתרצו.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home