Thursday, November 01, 2007

לא נרדמת תל אביב

העיר הזאת יפה עכשיו.כל כך יפה,שאם הייתי תיירת זו העונה שהייתי בוחרת להגיע בה.
היא לא מהבילה,לא מלאת לחות,קרירה בערב ונעימה בבוקר.היא קצת ריקה בשעות מסוימות ובאיזורים מסוימים,אבל אפשר להרגיש איך היא מתכוננת לחורף.בסתיו בתל אביב אנשים מחפשים אהבה,יותר במקומות סגורים,כבר לא באוויר הפתוח,הפארק יותר מאוורר,והים...אחח הים.
יש ים של כוסיות באוויר ועוד יותר מכך ים של גברים שיודעים איך לשמור על הגוף שלהם ואיך להתלבש (נסו לקחת אופניים ולרכב בבוקר לפארק ,בנות).
ועם הסתיו של העצים בשדרות,יש פריחה של צעירים ברחובות,חלק שובתים,חלק רק היגרו לעיר החדשה,לפני שנת הלימודים.
וילדים.יש הרבה ילדים סביבי בזמן האחרון.
היא לא נרדמת,תל אביב.
בוקר טוב.
דני רובס- לא נרדמת תל אביב:


ולמהדרין- הגרסה החדשה של עדי כהן:

Labels:

2 Comments:

At 10:26 PM , Anonymous Anonymous said...

למרות שאינני תל אביבי, סחפת אותי עם הדרך שכתבת את הפוסט הזה. כבר ציירתי בראש כל פרט שנכתב, ואז, בתקווה למצוא שיר שיקנח את המחשבה המלבלבת הזו אני נדהם לגלות שיר חביב בביצוע מזוייע של עדי כהן. בחייאת סוכרייה?

 
At 5:43 PM , Blogger candy said...

הרגת אותי מצחוק.
הסוכרייה המקורית היתה דני רובס,שאפילו הקדשתי לו פוסט געגוע משלו,אבל בקשה מיוחדת מאחת הקוראות הכניסה גם את עדי כהן (המזוויעה אני מסכימה איתך) למשוואה :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home