Friday, August 10, 2007

in front of me- mixtape

למי שקפץ לבקר כאן בסופש- הנה צ'ופר קטן.
המיקסטייפ הבא מגיע מחבר ילדות קרוב שלי,אחד שאני יכולה להגיד עליו שהוא ואני גידלנו אחד את השני על ברכי המוסיקה.עוד בימי הקסטות היינו עורכים מיקסטייפים אחד לשני,יושבים ושומעים שעות על גבי שעות מוסיקה חדשה,מקליטים,מעתיקים,שרים,מעצבים עטיפות.
עם הזמן התפצלו הטעמים המוסיקליים שלנו.יש לנו עדיין הרבה נקודות השקה,אבל אני הלכתי יותר לכיוון הצי'לאאוט ואחר כך האינדי רוק,והוא נשאר בגיטרות המנסרות,בלדות רוק,ומוסיקה שהולכת יותר לכיוון המיינסטרים.
יש לי הרבה אוספים ומיקסטייפים שהוא הכין,אבל כבר הרבה מאוד זמן שלא שמעתי אחד חדש.


אתמול קיבלתי ממנו מייל,עם הלינק הבא,למיקסטייפ בן 100 דקות של... ממממ...איך לקרוא לזה?רוק.יש גיטרות,יש גם שירים שבטח תזהו מגלגלצ,אבל מצד שני יש גם תיבולים של בל וסבסטיאן,גבע אלון וכמה קאברים שכדאי לשמוע.

בקיצר- אם בא לכם משהו מרענן,שהוא יותר מיינסטרים ממה שאתם רגילים לקרוא כאן,זה הלינק בשבילכם.
הוא עיצב גם את העטיפה אגב,שווה בדיקה.
סופש נעים!

להורדה in front of me mixtape

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home