Thursday, August 02, 2007

Don't stop till you get enough

בעוד פחות משעה,אני הולכת להכנס לרכב,לסגור את הסלולרי, ולנסוע לחופשה מפנקת,וילה עם בריכה,מוסיקה משובחת,חברים טובים,הרבה אלכוהול ואחד שיודע מצוין -מה-לעשות-במטבח.
אתמול ישבתי למלא את האייפוד בממתקים וחיפשתי משהו קצבי לשים היום,שיר חופש.
בכל זאת יום חמישי,בכל זאת אני לוקחת חופש סוףסוף,בכל זאת שמח.
ואז היא קפצה לי לעיניים,shivaree עם הדיסק החדש שלה.אותה אחת ששרה את הלהיט מהסרט קיל ביל,נכנסה לי לאייפוד ועקפה את כל המתחרים הקצביים,היא פשוט עשתה קאבר יפייפה ורגוע לשיר של מייקל ג'קסון שאני מאוד אוהבת,ועכשיו אוהבת אפילו יותר.
בברכת don't stop till you get enough ,וסופש רגוע
נשתמע בשיר הבוקר של יום שני (אלא אם הסן פרנסיסקואית תהיה טובה אליכם ותדגם שיר בוקר בראשון)
נסעתי.
בוקר טוב!!

1 Comments:

At 7:49 PM , Anonymous Anonymous said...

I would if I had access!! It expired :(

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home