Sunday, July 22, 2007

China


אני ומיכל כמעט סגרנו אתמול טרילוגית הופעות מהזן הנשי,אפילו מאותו הז'אנר.כן,טורי איימוס הופיעה אתמול בארץ (ולא,לא הייתי,מפתיע),אבל אפשר לומר שחצי הופעה עברה אלי דרך סלולרי פתוח.לא חווית חמשת החושים,אבל היא הייתה מרגשת לפרקים,בעיקר בגלל הכוונה.

טורי היא אהבה גדולה שלי,ואני אחסוך מכם סופרלטיבים או תיאורי הופעה (כפי ששמעתי אותם ב 12 בלילה מייד אחרי ההדרן האחרון),אני בטוחה שהפורומים,העיתונים והבלוגים הרלוונטים כבר יגעשו.מה שכן- מיכלי היתה מאוכזבת שטורי לא שרה את צ'יינה,אחד משני השירים שהיא אוהבת.טוב,ככה זה כשיש לך 15 שנות קריירה..לא תמיד אפשר לשיר את כולם.

זה שיר בוקר חורפי למדי,אבל לא יכולתי שלא לשים לה אותו ,ככה לפתוח את הבוקר,צ'ופר.

שיהיה שבוע טוב!!



1 Comments:

At 11:28 AM , Blogger ורצברגר מלין said...

תודה!!!!

רק עכשיו ראיתי
איזה פינוק...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home