Thursday, May 31, 2007

Minor Swing



הבוקר יש לנו פוסט אורח של שחר מבית מונוקרייב,עם שיר מצוין :)



בוקר, בלאט!
אני שונא בקרים. קצת לא נעים לכתוב את זה פה, אבל זאת האמת המרה. אני תמיד קם עייף, נרגן וחסר סבלנות. החצי שעה הראשונה אחרי ההתעוררות נפיצה לחלוטין וכל מי שמפטיר לעברי איזה "בוקר טוב" עם חיוך מסכן את חייו. אבל יש חריגים. בבוקר ההוא התעוררתי מעוך, על הספה בסלון, עדייו חצי לבוש. לקחו לי חמש דקות להזכר איך הגעתי לפה. לאט לאט נמרח לו חיוך קטן על הפנים כשנזכרתי בערב הקודם וכשהבנתי שיום ראשון ואני לא צריך ללכת לשום מקום. ואז, פתאום, הופיע לו פרצוף מוכר ומחייך שלחלוטין לא שייך לנוף ואומר: "בוקר טוב!". אני ממשיך לחייך, ועונה: "כן, לא רע. לא רע בכלל..."את שיר הבוקר של היום, אני שולח באהבה לגברת אחת שבאופן מכעיס תמיד קמה רעננה בדיוק כמו שהלכה לישון, ושבאופן נפלא תמיד, אבל תמיד, תגיד "כן" לעוד ריקוד אחד לפני שהולכים הביתה.

Belleruche – Minor Swing

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home