Saturday, March 31, 2007

Inolvidable




אני משחזרת עכשיו אלבומים שאני אוהבת לשמוע.אחרי הכל ,כל החיים המוסיקליים שלי מחוברים כרגע בחיבור מלאכותי וחיצוני למחשב,שמציג לי אותם על מסך.קשה להרגיש כאילו זו התיקייה שלי באמת,אבל הפולדרים מסודרים כאילו כן,ורק קיצורי דרך מחשבתיים מעידים על כך שפעם באמת הייתה כאן מחשבה בסידור התקיות ולא רק בליל דאטה חסר כל הגיון שמונח מולי עכשיו.
אז מצאתי את הדיסק של Bebo & Cigala,קובני וצועני שחברו יחד כדי ליצור מוסיקת פלמנקו מדהימה.זה אמנם דיסק ישן,מ 2003,אבל הוא מצליח לעשות את העבודה גם כשחם וגם כשיורד גשם בחוץ,תבחרו.
שיר הבוקר של היום הוא אחד השירים המצוינים ליצירת אווירה,
רק תחליטו איך אתם הולכים לעבור את הסדר הזה,ושימו play.ממש ככה.
התמכרות נעימה,וחג שמח
בוקר טוב!

Bebo & Cigala- Inolvidable

Labels:

1 Comments:

At 10:17 PM , Anonymous Anonymous said...

אוח, כמה שאני אוהב את השניים האלה!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home