Tuesday, December 12, 2006

rich girl

אז במשך שבוע מדינה שלמה משתגעת כי יש חמישים מליון בלוטו.אז מה אם הסיכויים הם אחד למליון?העיתונים מלאים בסטטיסטיקות של המספרים שעלו הכי הרבה בגורל,למי יש סיכויים לנצח (נשים,גברים) ועוד מיני עובדות שאנשי השיווק של הפיס מצאו לנכון להוציא החוצה,כדי לעודד את הציבור להוציא עוד כסף על הימורים.

ככה בדיוק מצאתי את עצמי שלשום,עומדת מתחת לבית שלי,ליד תחנת הלוטו (זאת שהשלט "מזלך כאן" עליה מקבל את פני בכל בוקר) עם החברות הכי טובות שלי,נותנת להם שטר וממתינה שיסיימו לחשב הסתברויות,איזה טופס עדיף ומה נעשה עם הכסף.

אז מליונרית אני לא,אבל השיר הזה עושה לי מספיק מצברוח ,גם בלי הכסף של מפעל הפיס.
בוקר טוב :)


Labels:

1 Comments:

At 4:54 PM , Anonymous Anonymous said...

זה דיי מאכזב, אבל גם אני לא מיליונר.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home