Wednesday, December 27, 2006

ידיים למעלה


על הרפרטואר של כנסיית השכל אין צורך להרחיב.
הלהקה הזו זכורה לי מאחת ההופעות הראשונות בפילבוקס בחולון,יחד עם מופע הארנבות של ד"ר קספר.
אני ממש זוכרת איך הייתי לבושה,לא היה חורף לגמרי,אבל כבר התחיל להיות קר.
אני עם המעיל הצבאי והמגפיים הגבוהות זוכרת את עצמי עומדת מול הבמה ושרה,את כל השירים מילה במילה.מאז הם איתי,הכנסייה.אני מאזינה אדוקה,יש לי את כל הדיסקים,ואחרי ההופעה עם כלי המיתר שלהם (הבוטלג יצא מחורבן),החלטתי שהם חייבים,פשוט חייבים להוציא את זה על דיסק.מאחר ובארץ קשה לחיות ממוסיקה,מישהו כנראה הקשיב לי,והם עובדים חזק על הדיסק הזה,שאמור לצאת בקרוב.מדובר על עיבודים חדשים ושקטים לשירים ישנים,ומבחינתי זה גם מספק (ולא,אני לא מהצינים האלה שטוענים שהם
ממחזרים את עצמם כדי להוציא כסף מקהל המעריצים).עשו את זה לפניהם ,יעשו את זה גם אחריהם,ואם זה איכותי- אז הרווחנו.
שיר הבוקר של היום הוא "ידיים למעלה" מתוך האלבום בשם הזהה,והוא יותר ממתאים לבוקר החורפי והסוער הזה,אפשר לשמוע אותו כאן
תהנו,ושתו איזה משהו חם,להרגיע את הגרון
בוקר טוב..

Labels:

1 Comments:

At 7:27 PM , Anonymous Anonymous said...

איזה בחירה *מדהימה* לשיר - ואני מתכוון לזה כהרבה יותר מסתם סופרלטיב. השיר הנ"ל והשיר לפעמים (מאותו האלבום) שימשו בתור מעודדים רשמיים במשך חודש קצת אפור בחיי. כן, אני אדם מוזר - שירים עצובים מוציאים אותי מדכאון :]

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home