Wednesday, October 17, 2007

Tutim


התלבטתי רבות אם לשים את השיר הזה.משתי סיבות-מבצע אותו ערן צור,שזה זמר שאו שאוהבים אותו או שממש לא.אין באמצע.הקול שלו כל כך מיוחד,שאם לא אוהבים,הוא יכול לעלות על הסעיף,ועל הבוקר בכלל.
אבל מאחר והשיר הזה מזדמזם לו בראש מרגע היקיצה שלי בערך,אני מהמרת.
השיר לקוח מתוך פרויקט "אתה חברה שלי"- שבו אמנים שרים משירי יונה וולך.
את יונה וולך למדתי להכיר דרך חנות הספרים באוניברסיטת תל אביב,בגיל 17.היה לי אז רעיון מופרך לעשות פסיכומטרי עוד לפני הצבא (מופרך!!!),וכך מצאתי את עצמי משוטטת באוניברסיטה,3 שנים לפני הזמן.בחנות "דיונון" שאז נראתה לי מאוד מגניבה,פגשתי את אסופת השירים של וולך,"תת הכרה נפתחת כמו מניפה",שזה אחד הספרים האהובים עלי עד היום,אם לא האהוב שבהם.
אני זוכרת שקראתי את השירים שוב ושוב,והיה קשה.היא לא פשוטה וולך,אבל יש לה מילים אחד אחד.
הסדרה האהובה עלי היא סדרת ה"תותים" או "תבוא לשכב איתי כמו",ומאוד שמחתי לגלות בזמנו,שדווקא ערן צור מבצע את השיר הזה.איכשהו זה מתחבר לי מצוין,המילים שלה והקול שלו.
תנסו-תראו.
אני אהבתי.
בוקר טוב!

*אגב- החורף מתחיל להתקרב-זה הזמן לעשות ריבת תותים,מתכונים בקרוב*





כשתבואי לשכב איתי

תלבשי שמלה שחורה

מאוירת בתותים

ומגבעת שחורה

מקושטת בתותים

והחזיקי סלסלת תותים

ותמכרי לי תותים

תגידי בקול דק ומתוק

תותים תותים

מי רוצה תותים

אל תלבשי כלום מתחת לשמלה

אחר כךחוטים יעלו אותך למעלה

בלתי נראים או נראים

ויורידו אותך ישר על הזין שלי

.

Labels:

1 Comments:

At 11:22 AM , Blogger Shachar said...

הביצוע של רמי הויברגר יותר מוצלח לטעמי

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home